Sortowanie
Źródło opisu
Katalog księgozbioru
(9)
Forma i typ
Książki
(9)
Publikacje popularnonaukowe
(1)
Dostępność
dostępne
(6)
nieokreślona
(2)
wypożyczone
(1)
Placówka
Wypożyczalnia
(9)
Autor
Bombol Małgorzata [et al.]
(1)
Cypryański Piotr
(1)
Dobiegała-Korona Barbara
(1)
Doligalski Tymoteusz
(1)
Füchsel Halina
(1)
Gąsiorkiewicz Lech (1946- )
(1)
Iwanicz-Drozdowska Małgorzata
(1)
Iwanicz-Drozdowska Małgorzata (1971- )
(1)
Jaworski Władysław L
(1)
Jaworski Władysław Leopold
(1)
Kelly Kevin (1952- )
(1)
Krzyżkiewicz Zbigniew
(1)
Piwowar Bogusław
(1)
Puławski Mieczysław
(1)
Walkiewicz Rafał
(1)
Zawadzka Zofia
(1)
Ziętek Agata
(1)
Świeca Jacek
(1)
Rok wydania
2010 - 2019
(7)
2000 - 2009
(2)
Okres powstania dzieła
2001-
(1)
Kraj wydania
Polska
(9)
Język
polski
(9)
Odbiorca
Dorośli
(1)
Przynależność kulturowa
Literatura amerykańska
(1)
Temat
Banki
(3)
Automatyka
(1)
Bank centralny
(1)
Biurowość
(1)
Finanse
(1)
Grupy nacisku
(1)
Informatyka
(1)
Inteligencja sztuczna
(1)
Komputery
(1)
Kultura
(1)
Obrót bezgotówkowy
(1)
Obsługa klienta
(1)
Pluralizm społeczny
(1)
Ryzyko bankowe
(1)
Sekretarki i sekretarze
(1)
Technologia informacyjna (IT)
(1)
Usługi
(1)
Współpraca kulturalna
(1)
Zakłady ubezpieczeniowe
(1)
Zarządzanie wiedzą
(1)
Gatunek
Opracowanie
(1)
Podręczniki akademickie
(1)
Dziedzina i ujęcie
Informatyka i technologie informacyjne
(1)
9 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
Książka prezentuje w sposób kompleksowy koncepcję zarządzania wartością klienta. Jest to nowoczesne podejście do marketingu polegające na traktowaniu klientów jako głównego aktywu firmy, którego wartość jest w procesie zarządczym mierzona i maksymalizowana. Rozwój trwałych i rentownych relacji z klientami stanowi bowiem determinantę wzrostu zysku firmy oraz jej wartości. Problematyka zarządzania wartością klienta rozpatrywana jest z perspektywy: podejścia do pomiaru wartości klienta, zarządzania wiedzą o kliencie, tworzenia wartości dla klienta, społecznie odpowiedzialnego marketingu jako wartości dla klienta, budowy wartości klienta w marketingu relacji. Autorzy publikacji to pracownicy Katedry Marketingu SGH oraz przedstawiciele innych środowisk akademickich. Książka przeznaczona do szerokiego grona Czytelników zainteresowanych strategiami wzrostu wartości klientów ľ praktyków, nauczycieli akademickich, a także studentów marketingu i zarządzania.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 005 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Sekretariat czyli Centrum informacyjne firmy / Halina Füchsel. - Wyd. 2., zaktualizowane i rozsz. - Warszawa : Wydawnictwo Poltext, 2011. - 323 s. : il. ; 24 cm.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Brak informacji o dostępności: sygn. 005 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 36 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 336 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 336 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 336 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 004 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Prawo dla Przedsiębiorców)
Lobbing kojarzy się z licznymi aferami i ludźmi, którzy realizując własne interesy w sposób niezgodny z prawem, nazywali siebie lobbystami. Medialne nagłośnienie takich działań i ich äbohaterówö spowodowało utrwalenie negatywnego stereotypu lobbysty i lobbingu w Polsce. Tymczasem lobbing ma często wręcz kapitalne znaczenie dla rozwoju gospodarczego, jest także jednym z narzędzi demokracji znanym od ponad 200 lat. Celem książki jest zmiana wizerunku osób, instytucji, środowisk zaangażowanych w procesy lobbingowe. Autorzy udowadniają, że działalność lobbingowa powinna i może być prowadzona w świetle prawa i w zgodzie z zasadami etyki. Podają wiele praktycznych wskazówek dla osób, które chcą profesjonalnie zajmować się lobbingiem, np. współpracując przy realizacji kampanii ľ bez znajomości podstawowych zagadnień teorii i praktyki lobbingu współpraca taka jest bardzo trudna czy wręcz niemożliwa. Wiele uwagi poświęcają również kwestii lobbingu w Unii Europejskiej, wskazując na niedostateczną aktywność polskich przedstawicieli w tym obszarze. Książka przybliży Czytelnikom zagadnienia związane z rzecznictwem gospodarczym, a przede wszystkim przekona, że współczesna gospodarka nie może skutecznie funkcjonować bez działań lobbingowych.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Brak informacji o dostępności: sygn. 32 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Współczesne stosunki międzynarodowe charakteryzują się tym, że kultura na równi z innymi dziedzinami życia społecznego podlega procesowi internacjonalizacji. Zarówno współpraca i wymiana, jak i rywalizacja oraz konflikt między państwami w dziedzinie kultury są wynikiem ich świadomej i celowej działalności. Formy i metody zaś są regulowane, podobnie do innych dziedzin współżycia, w drodze formalno-prawnej. Podręcznik jest adresowany przede wszystkim do studentów kierunku stosunki międzynarodowe, jak również do studentów szeroko ujmowanych nauk społecznych. Przedmiot "Międzynarodowe stosunki kulturalne" zaliczany jest od 2007 roku do minimum programowego w ramach standardów kształcenia na kierunku studiów stosunki międzynarodowe, pierwszego stopnia. Jest realizowany w ramach przedmiotów kierunkowych. Celem przedmiotu jest wskazanie na znaczenie kultury oraz tzw. soft power we współczesnych stosunkach międzynarodowych oraz ich wpływu na politykę zagraniczną państw. Istotne jest również ukazanie procesu instytucjonalizacji międzynarodowej współpracy kulturalnej, na poziomie globalnym (UNESCO) i regionalnym ze szczególnym uwzględnieniem znaczenia kultury w procesie integracji europejskiej, jak również udziału poszczególnych państw, a przede wszystkim Polski, w międzynarodowych stosunkach kulturalnych. Całościowe przedstawienie problematyki, ze stosunkowo nowej dziedziny stosunków międzynarodowych, z jednoczesnym uwzględnienie bieżących wydarzeń, może być pomocne również dziennikarzom i urzędnikom państwowym różnych szczebli. Podręcznik powstał przy współudziale pracowników naukowych z Zakładu Stosunków Międzynarodowych Uniwersytetu Marii Curie Skłodowskiej w Lublinie oraz Instytutu Stosunków Międzynarodowych Uniwersytetu Warszawskiego. Jest wynikiem wieloletnich badań naukowych i doświadczeń zebranych w trakcie prowadzonych zajęć dydaktycznych.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 32 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej